Kwalitatieve ICT oplossingen

Misco Solutions ziet het leveren van kwaliteit als hét middel om klanttevredenheid en een duurzaam partnership met onze klanten te realiseren. Onze ISO certificering is hierbij geen doel op zich, maar een middel om te komen tot een eenduidig kwalitatief hoogstaand arbeidsproces. U als klant profiteert van doordachte en efficiënte werkprocessen en instructies, die altijd leiden tot wat wij met u hebben afgesproken. Want bij Misco Solutions geldt: afspraak = afspraak.

ISO / QMS

Misco Solutions is al vele jaren ISO 9001 gecertificeerd. In 2011 is dit certificaat vernieuwd. Ons kwaliteitssysteem is geborgd in alle lagen van onze organisatie. Hierbij streven wij naar de hoogst mogelijke kwaliteit tegen aanvaardbare kosten. Ons kwaliteitssysteem wordt regelmatig door DEKRA gereviewed en daar waar nodig aangepast.

ITIL

Onze service management processen zijn ingericht met behulp van de ITIL methodiek. De Misco Solutions Servicedesk registreert aangemelde incidenten in geavanceerde service management tooling, waarna de calls via dit systeem gedistribueerd, bewaakt en gerapporteerd worden.

PRINCE II

ICT-projecten worden door ons uitgevoerd op basis van een pragmatische invulling van de Prince II methodiek. Hierbij blijft het resultaat van de methodiek voorop staan; namelijk een geslaagd project binnen de afgesproken tijd en binnen budget. De Prince II methodiek helpt onze projectleiders en managers om dit resultaat te realiseren.